Language
Shporta ime

Canon Printer i-SENSYS LBP251dw

Në magazinë
SKU
0281C010AA
29 900,00 Lekë
  • Funksioni: Printer
  • Komunikimi : 10/100BaseT Ethernet , Wi-Fi , Google Cloud Print, Apple AirPrint,
  • Volumi mujor: 50.00 Faqe
  • Më shumë të dhëna
  • Detaje shkurt
  • Shqyrto
  • Terma dhe Kushte

●   ●   ●

Funksioni

Printer

Madhësia e letrës

A4 ; Te Tjera: A5; A6; B5; C6; C5

Teknologjia

Laser

Rezolucioni

Printimi: 1200 x 1200 dpi

Printimi i faqes së parë

6.0 Sekonda

Shpejtësia e printimit

30 Faqe për Minutë

Volumi mujor

50,000 Kopje

Komunikimit

10/100BaseT Ethernet,High-Speed USB 2.0,Wi-Fi , Google Cloud Print,Apple AirPrint

Toner/Bojë

Cartridge 719 (2,100 faqe)

Kosto për faqe

Funksione shtesë

Duplex

Të tjera

512MB Memorje RAM, 525 Mhz

Detaje shkurt
Marka Canon
Madhesie maksimale e letres A4
Ngjyra e printimit Bardhë e Zi
Funksioni Vetëm Printer
Portat e komunikimit USB, Ethernet, Wi-Fi, Apple AirPrint, Google Cloud Print
Teknologjia e printimit Laser
Shpejtësia e printimit 11-20 ppm
Funksione shtesë Dublex (Printim në 2 krahë)
Volumi mujor 50.000
Write Your Own Review
Po shqyrtoni:Canon Printer i-SENSYS LBP251dw
Vlersimi

KUSHTET E GARANCISË

Periudha e Garancisë fillon nga data e blerjes dhe përfundon në afatin e shprehur në Fletën e Garancisë.

Përpara instalimit dhe përdorimit të produktit që keni blerë, lexoni me kujdes manualin/udhëzimet e prodhuesit dhe më pas veproni në përputhje me rregullat e përcaktuara.

Ruani paketimin origjinal derisa të siguroheni që pajisja që keni blerë funksionon në rregull.

ÇFARË MBULON KJO GARANCI?

Garancia mbulon riparimin (kthimin në gjendje pune) falas të produkteve të shitura nga Technosoft Shpk, duke plotësuar njëherësh të gjitha kushtet e mëposhtme:

  • Defekti i produktit është me origjinë prodhimi/fabrikimi.
  • Produkti reklamohet pranë qendrës së servisit brenda Periudhës së Garancisë.
  • Produkti shoqërohet me Faturën e blerjes dhe Fletën e Garancisë.
  • Produkti nuk është hapur (ndërhyrje teknike) nga persona të pa autorizuar me shkrim nga Technosoft Shpk.

Shërbimi i garancisë do të kryhet në ambientet e servisit të Technosoft Shpk.

Shërbimi i garancisë mund të kryhet edhe në ambientet e Klientit (nëse kërkohet nga klienti) kundrejt pagesës të Tarifës së Shërbimit tek Klienti. Shërbimi i kryer gjatë kohës së garancisë (riparim apo zëvendësim) nuk do të sjellë shtyrje të periudhës së kësaj garancie.

KUR APLIKOHET SHËRBIMI “ONSITE” (në ambientet e klientit) I GARANCISË?

  • Aplikohet vetëm për produktet e ofruara me shërbimin “Onsite”.
  • Dërgimi i specialistit në adresën e klientit për këtë kategori shërbimi, nuk do të thotë që pajisja do të trajtohet patjetër në garanci:
    • Nëse pajisja i plotëson kushtet standarde të pranimit në garanci, ajo do të trajtohet në garanci pa asnjë shpenzim.
    • Nëse pajisja nuk i plotëson kushtet e trajtimit në garanci, klienti do të paguajë tarifën e shërbimit “onsite” sipas Tarifave të Shërbimit tek Klienti që aplikon kompania.
  • Klienti duhet t’i mundësojë specialistit hapësirën dhe kushtet e nevojshme për të kryer shërbimin onsite.

PËRGJEGJËSIA JUAJ!

  • Sigurohuni që të keni bërë backup të të dhënave në kompjuterin tuaj. Technosoft Shpk nuk mban përgjegjësi për humbjen e të dhënave tuaja.
  • Hiqni fjalëkalimin pajisjes të sjellur në servis ose pajisni punonjësin e qendrës së servisit me fjalëkalimin përkatës.
  • Përpara dorëzimit në qendrën e servisit, sigurohuni që produktit t’i keni hequr: flash/pendrive, disqet cd/dvd, karta memorje të ndryshme. Servisi nuk mban përgjegjësi për humbjen e tyre.

ÇFARË NUK MBULON KJO GARANCI?

  • Pajisjet / produktet të cilave u është dëmtuar / hequr / fshirë Numri Serial.
  • Pjesët e konsumueshme të produkteve Printer, Fotokopje, etj (toner / bojë, zhvillues, cilindër, etj).
  • Software / Programet (dëmtimi/fshirja/humbja e tyre).
  • Dëmtimet fizike aksidentale, nga abuzimi, keqpërdorimi, pakujdesia ose transportimi i papërshtatshëm.
  • Dëmtimet nga viruset.
  • Dëmtimet / defektet e shkaktuara nga:
    • Mosrespektimi i instruksioneve të instalimit të produktit dhe përdorimit të tij.
    • Tjetërsimi i funksionalitetit apo keqpërdorimi i kapaciteteve të produktit.
    • Përdorimi i produktit në ambiente të papërshtatshme (pluhur, lagështirë, dridhje, nxehtësi, fusha magnetike, etj).
    • Materiale të lëngshme (ujë, etj), zjarri, shkaqe natyrore apo vjedhje.
    • Mbitensioni elektrik ose puna me tension jashtë kufijve 230 +/- 15% dhe të përcaktuara në manualin e produktit.
  • Nëse produktit i janë kryer shërbime apo instalime nga persona të pa autorizuar me shkrim nga Technosoft Shpk.
  • Defektet e shkaktuara mbi produktin për shkak të lidhjes së tij me produkte të tjera, jo të blera ose të instaluara nga Technosoft Shpk, dhe jo kompatibël me produktin.
  • Problemet dhe keqfunksionimet e pajisjes të shkaktuara nga përdorimi i pjesë jo origjinale.
  • Ekranet e monitorëve, Notebook-ve apo AIO-ve nëse kanë pika (pixel) defektoze, më pak se 3 “bright pixel” (ose më pak se 5 “dark pixel”).
  • Llambat e projektorëve pas afatit kohor prej 90 ditësh nga blerja ose 500 orë pune (ajo që arrihet e para).
  • Baterinë e Notebook pas afatit kohor prej 1 viti nga blerja.
  • Dëmtimet e plota / pjesshme të programeve apo informacioneve për shkak të defekteve të produktit.
  • Dëmet të cilat mund t’i shkaktohen klientit apo palëve të treta në aktivitetin e tyre, nga mosfunksionimi i produktit. Kjo është e vlefshme edhe kur ky mosfunksionim është për shkak të defekteve që mbulohen nga garancia.

Adresa e qendrës së servisit Technosoft Shpk:

Hamz Kazazi, Nr. 2

4001, Shkodër

Shqipëri