Language
Shporta ime

Printer Epson Printer Inkjet L1300

Në magazinë
SKU
C11CD81401
71 500,00 Lekë
  • Printim shumë ekonomik, Ultra-Low-Cost 
  • Teknologjia: Epson Micro Piezo technology (Bojra në shishe)
  • Printer A3+ për projekte dhe zyre
  • Më shumë të dhëna
  • Detaje shkurt
  • Shqyrto
  • Terma dhe Kushte

●  ●  ●

Funksioni

Printer

Madhësia e letrës

B5, B4, A6, A5, A4, A3, A3+

Teknologjia

On-demand inkjet (Piezo electric), Dye Ink

Rezolucioni

5,760 x 1,440 DPI

Printimi i faqes së parë

-

Shpejtësia e printimit

17 faqe/min me Ngjyra

30 faqe/min në të Zezë

Komunikimit

USB

Toner/Bojë

T6641 Black 641 (~ faqe), T6642 Cyan 642 (~ faqe), T6643 Magenta 643 (~ faqe)T6644 Yellow 644 (~ faqe)

Kosto për faqe

(14 Lekë për faqe-zezë / 11.9 Lekë për Faqe - ngjyra)

Black 266 Ink (3.500 Lekë), Colour 267 Ink (2.900 Lekë)

Trashësia e letrës

75 g/m² Premium Glossy Photo Paper

Detaje shkurt
Marka Epson
Madhesie maksimale e letres A3 Wide
Ngjyra e printimit Me ngjyra
Funksioni Vetëm Printer
Portat e komunikimit USB
Teknologjia e printimit Piezo Inkjet System
Shpejtësia e printimit 21-30 ppm
Funksione shtesë Jo
Volumi mujor Jo
Write Your Own Review
Po shqyrtoni:Printer Epson Printer Inkjet L1300
Vlersimi

KUSHTET E GARANCISË

Periudha e Garancisë fillon nga data e blerjes dhe përfundon në afatin e shprehur në Fletën e Garancisë.

Përpara instalimit dhe përdorimit të produktit që keni blerë, lexoni me kujdes manualin/udhëzimet e prodhuesit dhe më pas veproni në përputhje me rregullat e përcaktuara.

Ruani paketimin origjinal derisa të siguroheni që pajisja që keni blerë funksionon në rregull.

ÇFARË MBULON KJO GARANCI?

Garancia mbulon riparimin (kthimin në gjendje pune) falas të produkteve të shitura nga Technosoft Shpk, duke plotësuar njëherësh të gjitha kushtet e mëposhtme:

  • Defekti i produktit është me origjinë prodhimi/fabrikimi.
  • Produkti reklamohet pranë qendrës së servisit brenda Periudhës së Garancisë.
  • Produkti shoqërohet me Faturën e blerjes dhe Fletën e Garancisë.
  • Produkti nuk është hapur (ndërhyrje teknike) nga persona të pa autorizuar me shkrim nga Technosoft Shpk.

Shërbimi i garancisë do të kryhet në ambientet e servisit të Technosoft Shpk.

Shërbimi i garancisë mund të kryhet edhe në ambientet e Klientit (nëse kërkohet nga klienti) kundrejt pagesës të Tarifës së Shërbimit tek Klienti. Shërbimi i kryer gjatë kohës së garancisë (riparim apo zëvendësim) nuk do të sjellë shtyrje të periudhës së kësaj garancie.

KUR APLIKOHET SHËRBIMI “ONSITE” (në ambientet e klientit) I GARANCISË?

  • Aplikohet vetëm për produktet e ofruara me shërbimin “Onsite”.
  • Dërgimi i specialistit në adresën e klientit për këtë kategori shërbimi, nuk do të thotë që pajisja do të trajtohet patjetër në garanci:
    • Nëse pajisja i plotëson kushtet standarde të pranimit në garanci, ajo do të trajtohet në garanci pa asnjë shpenzim.
    • Nëse pajisja nuk i plotëson kushtet e trajtimit në garanci, klienti do të paguajë tarifën e shërbimit “onsite” sipas Tarifave të Shërbimit tek Klienti që aplikon kompania.
  • Klienti duhet t’i mundësojë specialistit hapësirën dhe kushtet e nevojshme për të kryer shërbimin onsite.

PËRGJEGJËSIA JUAJ!

  • Sigurohuni që të keni bërë backup të të dhënave në kompjuterin tuaj. Technosoft Shpk nuk mban përgjegjësi për humbjen e të dhënave tuaja.
  • Hiqni fjalëkalimin pajisjes të sjellur në servis ose pajisni punonjësin e qendrës së servisit me fjalëkalimin përkatës.
  • Përpara dorëzimit në qendrën e servisit, sigurohuni që produktit t’i keni hequr: flash/pendrive, disqet cd/dvd, karta memorje të ndryshme. Servisi nuk mban përgjegjësi për humbjen e tyre.

ÇFARË NUK MBULON KJO GARANCI?

  • Pajisjet / produktet të cilave u është dëmtuar / hequr / fshirë Numri Serial.
  • Pjesët e konsumueshme të produkteve Printer, Fotokopje, etj (toner / bojë, zhvillues, cilindër, etj).
  • Software / Programet (dëmtimi/fshirja/humbja e tyre).
  • Dëmtimet fizike aksidentale, nga abuzimi, keqpërdorimi, pakujdesia ose transportimi i papërshtatshëm.
  • Dëmtimet nga viruset.
  • Dëmtimet / defektet e shkaktuara nga:
    • Mosrespektimi i instruksioneve të instalimit të produktit dhe përdorimit të tij.
    • Tjetërsimi i funksionalitetit apo keqpërdorimi i kapaciteteve të produktit.
    • Përdorimi i produktit në ambiente të papërshtatshme (pluhur, lagështirë, dridhje, nxehtësi, fusha magnetike, etj).
    • Materiale të lëngshme (ujë, etj), zjarri, shkaqe natyrore apo vjedhje.
    • Mbitensioni elektrik ose puna me tension jashtë kufijve 230 +/- 15% dhe të përcaktuara në manualin e produktit.
  • Nëse produktit i janë kryer shërbime apo instalime nga persona të pa autorizuar me shkrim nga Technosoft Shpk.
  • Defektet e shkaktuara mbi produktin për shkak të lidhjes së tij me produkte të tjera, jo të blera ose të instaluara nga Technosoft Shpk, dhe jo kompatibël me produktin.
  • Problemet dhe keqfunksionimet e pajisjes të shkaktuara nga përdorimi i pjesë jo origjinale.
  • Ekranet e monitorëve, Notebook-ve apo AIO-ve nëse kanë pika (pixel) defektoze, më pak se 3 “bright pixel” (ose më pak se 5 “dark pixel”).
  • Llambat e projektorëve pas afatit kohor prej 90 ditësh nga blerja ose 500 orë pune (ajo që arrihet e para).
  • Baterinë e Notebook pas afatit kohor prej 1 viti nga blerja.
  • Dëmtimet e plota / pjesshme të programeve apo informacioneve për shkak të defekteve të produktit.
  • Dëmet të cilat mund t’i shkaktohen klientit apo palëve të treta në aktivitetin e tyre, nga mosfunksionimi i produktit. Kjo është e vlefshme edhe kur ky mosfunksionim është për shkak të defekteve që mbulohen nga garancia.

Adresa e qendrës së servisit Technosoft Shpk:

Hamz Kazazi, Nr. 2

4001, Shkodër

Shqipëri