Kushtet dhe Afatet e Përdorimit
Mirë se vini në Technosoft! Duke perdorur faqen tonë të internetit dhe duke bërë blerje në Technosoft, ju pranoni këto kushte dhe afate. Ju lutemi, lexoni me kujdes këtë dokument për të kuptuar të drejtat dhe përgjegjësitë tuaja.
1. Pranimi i Kushteve
Përdorimi i kësaj faqeje dhe blerja e produkteve nga Technosoft është subjekt i kushteve dhe afateve të përcaktuara këtu. Nëse nuk pajtoheni me këto kushte, ju lutemi të mos përdorni faqen tonë.
2. Origjinaliteti i Produkteve
Të gjitha produktet e Technosoft janë origjinale dhe cilësore. Ne përjashtojmë kategorikisht tregtimin e produkteve që janë imitime apo falsifikime, për të mbrojtur interesat e klientëve dhe tregun.
3. Si të Bëni një Porosi
Porositë mund të bëhen vetëm përmes faqes sonë online në adresën zyrtare www.technosoft.al. Për të përfunduar porosinë, nuk është e nevojshme të regjistroheni. Ne e mbrojmë privatësinë tuaj dhe nuk do t’ju shqetësojmë me email-e marketingu të padëshiruara.
Shënim: Për të shmangur gabimet dhe për të mbrojtur të dhënat e sakta të klientëve, porositë pranohen vetëm përmes faqes sonë dhe jo nga rrjete sociale apo platforma të tjera.
4. Ndihma për Bërjen e Porosisë
Nëse hasni vështirësi në realizimin e porosisë, ekipi ynë është i gatshëm t’ju ndihmojë. Mjafton të na kontaktoni për udhëzime hap-pas-hapi. Gjithashtu, kemi krijuar video udhëzuese për të shpjeguar mënyrën e porositjes online nga celulari dhe desktopi.
5. Anulimi i Porosisë dhe E Drejta e Anulimit
Ju mund të anuloni porosinë tuaj në çdo kohë duke na kontaktuar. Për porositë online, keni të drejtë të anuloni blerjen brenda 14 ditëve nga marrja e produktit, pa dhënë arsye dhe pa penalitet. Klienti është përgjegjës për kostot e transportit për kthimet që nuk lidhen me defektin e produktit.
6. Politika e Kthimit, Rimbursimit dhe Garancisë
Keni të drejtë të ktheni produktin brenda 14 ditëve kalendarike nga data e dorëzimit, sipas Ligjit Nr. 9902, Neni 37. Për kthimin e një produkti:
- Produkti duhet të jetë i pahapur, në paketimin e tij origjinal dhe të shoqërohet me fletën e garancisë dhe faturën fiskale.
- Klienti mbulon kostot e transportit në rast kthimi për arsye të ndryshme nga defektet e fabrikës.
Në rastet kur produkti ka defekt fabrike, transporti për kthimin e produktit mbulohet nga Technosoft. Pasi të bëhet verifikimi i defektit, klientit i dërgohet një produkt i ri ose i bëhet rimbursimi. Çdo riparim i një produkti do të zgjasë periudhën e garancisë për aq kohë sa produkti ishte jashtë përdorimit.
7. Dërgesa dhe Dorëzimi
- Tarifat e Transportit: Transporti është falas për porositë me vlerë mbi 5000 Lekë. Për porositë nën këtë vlerë, tarifa e transportit është 300 Lekë.
- Kohët e Dërgesës:
- Tiranë: Brenda 24 orëve nga momenti i kryerjes së porosisë.
- Qytetet e tjera në Shqipëri: 24-48 orë nga momenti i kryerjes së porosisë.
- Gjurmimi i Porosisë: Pas përpunimit të porosisë në magazinë, ju do të pajiseni me një kod gjurmimi i cili do t’ju dërgohet në email ose SMS. Ky kod mund të përdoret për të ndjekur vendndodhjen e porosisë në faqen zyrtare të postës.
Në përputhje me ligjin, nëse Technosoft nuk përmbush afatin e dorëzimit prej 30 ditësh (nëse nuk është rënë dakord ndryshe), klienti ka të drejtë të caktojë një afat përfundimtar ose të anulojë porosinë.
8. Pagesa e Produktit
Technosoft ofron disa opsione pagese për komoditetin tuaj:
- Në Dorë: Pagesa mund të bëhet direkt tek korrieri që sjell produktin.
- Transferim Bankar: Pagesa mund të realizohet përmes llogarive tona bankare:
- Banka Union (Lekë): AL68214511020510549869020110
- Banka BKT (Lekë): AL4020551106371122CLPRCLALLE
- Banka Raiffeisen (Lekë): AL30202510020000000000249853
- Banka Credins (Lekë): AL78212510810000000000224763
- Banka Union (Euro): AL62214511020510549869020121
9. E Drejta e Pronësisë Intelektuale
Të gjitha materialet në këtë faqe (përfshirë tekstet, grafikat, logot, imazhet dhe softuerët) janë pronësi e Technosoft ose janë të licencuara për përdorim nga Technosoft. Nuk lejohet kopjimi, shpërndarja ose riprodhimi i përmbajtjes pa lejen tonë të shkruar.
10. Kufizimi i Përgjegjësisë
Technosoft nuk mban përgjegjësi për dëmet e drejtpërdrejta, të tërthorta, ose ndëshkuese që rrjedhin nga përdorimi ose paaftësia për të përdorur faqen tonë ose për shkak të cilësisë dhe performancës së produkteve të blera, përveç rasteve të parashikuara nga ligji.
11. Garancia e Produktit
Nëse produkti është i defektuar që nga fabrika, Technosoft do të mbulojë të gjitha kostot e transportit për kthimin e tij dhe do të kryejë rimbursimin ose zëvendësimin e produktit sipas rastit. Për informacion më të hollësishëm, ju lutemi shikoni seksionin Kushtet e Garancisë.
12. Mbrojtja e të Dhënave Personale
Ne jemi të përkushtuar për të mbrojtur privatësinë tuaj. Ju lutemi, lexoni Politikën tonë të Privatësisë për informacion mbi mënyrën se si mbledhim, përdorim dhe ruajmë të dhënat tuaja personale.
13. Forca Madhore
Technosoft nuk mban përgjegjësi për vonesa ose dështime në përmbushjen e detyrimeve nëse ato janë të shkaktuara nga forca madhore, përfshirë tërmetet, përmbytjet, zjarret, aktet e qeverisë, grevat ose ngjarje të tjera jashtë kontrollit tonë.
14. Ndryshimet në Kushtet dhe Afatet
Technosoft rezervon të drejtën të modifikojë ose përditësojë këto Kushte dhe Afate në çdo kohë. Ndryshimet do të jenë efektive menjëherë pas publikimit në këtë faqe, dhe vazhdimi i përdorimit të faqes sonë pas ndryshimeve konsiderohet si pranimi juaj i kushteve të reja.
15. Ligji në Fuqi dhe Zgjidhja e Mosmarrëveshjeve
Këto Kushte dhe Afate rregullohen nga ligjet në fuqi në Shqipëri. Çdo mosmarrëveshje që lind nga ose në lidhje me këto kushte do të zgjidhet në gjykatat shqiptare.
16. Zgjidhja Alternative e Mosmarrëveshjeve
Në rast të një mosmarrëveshjeje të pazgjidhur, Technosoft do të sigurojë informacione mbi mekanizmat e Zgjidhjes Alternative të Mosmarrëveshjeve (ADR), për të ofruar një proces të lehtë dhe të drejtpërdrejtë për zgjidhjen e konfliktit.
17. Pyetje dhe Sugjerime
Për propozime dhe kritika mbi faqen, ju lutemi na kontaktoni në adresën tonë email [email protected]. Ne vlerësojmë çdo mendim dhe sigurojmë përgjigje për çdo kërkesë.
18. Kontakt
Për pyetje ose informacion të mëtejshëm rreth këtyre Kushteve dhe Afateve, ju lutemi të na kontaktoni në:
Technosoft Albania
Email: [email protected]
Tel: +355 (0) 69 20 91 731
Duke përdorur faqen tonë dhe duke bërë blerje te Technosoft, ju konfirmoni pranimin tuaj të këtyre Kushteve dhe Afateve.
Faleminderit që zgjodhët Technosoft.