Kushtet e kthimit të produktit
Faleminderit për blerjen në technosoft.al Nëse keni pakënaqësi me blerjen tuaj, ne jemi këtu për t'ju ndihmuar.
1. Kthimi
Ju keni 7 ditë kalendarike kohe për të kthyer një produkt nga data kur e keni marrë atë.
Për të qenë i pranueshëm për një kthim, produkti duhet të jetë i papërdorur dhe në të njëjtën gjendje që është blerë.
Produkti gjithashtu duhet të jetë në paketimin origjinal.
2. Rimbursime
Në momentin kur produkti i kthyer do jetë në servisin tonë do fillojnë procedurat e inspektimit.
Do Ju njoftojme menjëherë për rimbursimit tuaj pas inspektimit të produktit.
Nëse kthimi miratohet, do të fillojmë menjëherë procedura e rimbursit në kartën tuaj të kreditit ose me metodën origjinale të pagesës.
3. Transporti
Vetë klienti është përgjegjës për pagesat që lidhen me kostot e transportit për kthimin e produktit.
Kostot e transportit janë të parimbursueshme.
4. Kam pyetje tjera, si mund të ju kontaktoj?
Ju lutem na shkruani tek adresa email: [email protected] ose na kontaktoni në rrjetet tona sociale po ashtu për përgjigje më të shpejtë na shkruani në Whatsapp.